Friday, December 29, 2006

Murahnyeee


Semlm my old schoolmate talipon, Morgan, waktu tgh mlm. Sembang2, he told me dia dah jadi sucessful car seller kat Ipoh, CST Auto Sdn Bhd. Aku tanya dia ade tak kereta 2nd hand yg masih bagus dipakai utk aku buat 2nd car. Dia offer kereta Toyota Camry.


Tuan punya asal kereta tu ialah CEO oil and gas company Schlumberger. Aku tanya berapa ko nak jual? Dia kate kawan2 pun ye harga iaitu RM6k.

Terkejut aku! Murahnyeeee.. Ish...Ish...Ish... terbayang aku rasa kesedapan bawak Camry tuh.. Musti sedap. Tapi aku dah termimpi2 nak pakai kereta Renault Kangoo.

Waktu pun tak lawa tapi hati ku dah tertawan. Walaupun member opis aku kate cam katak, tapi aku tak peduli.

2 comments:

dedalie said...

huh memang punn..ada ke minat keta katak tu??kak mas pun mesti setuju kalau hang beli camry tu..

Unknown said...

eee.. best tu dalie. byk space nak duduk macam2 stylo. Besar dan luas dan selesa. Proven Renault technology dan yang paling penting, MURAH!