Monday, May 08, 2006

Ooopocot TMNET!

Last weekend aku balik kg. my mother kate ade surat utk aku. Aku bukak surat dari Express Solutions Sdn Bhd. Surat tu is a legal letter utk TMNET. Menurut surat tu aku ade tunggakan for RM 72. Kena bayar dlm 7 hari dr tarikh surat tu dikeluarkan. Kalo tak tindakan mahkamah akan kena dikenakan kpd aku. Tapi aku dpt surat tu lepas 2 minggu selepas date of the letter.

Yang membuat aku tak nak bayar RM 72 sebelum ini kerana aku tak guna TMNET sejak tahun 1999. So kenape kena bayar setelah aku tak guna semenjak 3 tahun. Tiba2 pada akhir tahun 2003 aku dpt bil kate aku kena bayar bil tahunan TMNET. Why should i pay if i dont use it at all ???

Anyway utk mengelak dr kena tindakan undang2, aku pun call la officer Express Soultion. Namanya Ziela di talian 03-58809235. Dia minta aku bayar RM 72 kat mana2 wakil TMNET atau kedai Telekom. OK. Aku akan bayar.

No comments: